Descripció:
El Museu Diocesà d’Urgell està impulsant un procés de replantejament del seu projecte museològic per tal de dur a terme una readaptació i actualització tant de l’enfocament del museu com del missatge/es que es volen adreçar als seus visitants.
El disseny del Pla museològic del Museu Diocesà d’Urgell va a càrrec de l’empresa Fargas-Garau, especialitzada en l’àmbit de la difusió i la comunicació del patrimoni cultural. Raiels hi col·labora realitzant el suport tècnic en planificació estratègica per tal d’orientar aquesta reformulació del nou Museu en base a una reflexió i unes directrius consensuades.
Els apartats principals que s’han treballat en aquest suport tècnic són:
- Anàlisi de la realitat actual del Museu.
- Elaboració d’un mapa d’actors (stakeholders) i possibilitats de col·laboració amb el Museu.
- Realització d’entrevistes a agents clau d’interès per al Museu.
- Anàlisi del perfil de públic a partir de l’elaboració d’un model d’enquesta de percepció per als visitants del Museu.
- Sessions de treball internes de reflexió en matèria de planificació estratègica de l’entitat entorn de la missió, visió i valors i entorn de les línies estratègiques, objectius, programes i actuacions del Pla d’Acció futur.
- Elaboració dels documents finals de l’escenari de futur i les línies estratègiques del Pla Estratègic del Museu Diocesà d’Urgell.
Client:
Fargas-Garau SL
Calendari:
juliol-desembre 2017