Coordinació i disseny de productes de turisme cultural pel Museu Diocesà d’Urgell

Conceptualització i creació de continguts del cartell divulgatiu “La carn del Parc Natural de l’Alt Pirineu: la conservació del paisatge a la taula”
1 gener, 2019
Programa per facilitar l’accés a la terra i el relleu generacional en el sector primari a la comarca del Pallars Jussà
6 gener, 2019
Secretaria tècnica Slow Food Catalunya km0
1 novembre, 2017
Camins de cervera
Camins escolars segurs i sostenibles de Cervera
27 agost, 2015

Coordinació i disseny de productes de turisme cultural pel Museu Diocesà d’Urgell

    Descripció:

    Suport en el disseny i coordinació per a la conceptualització i posada en marxa de dos productes de turisme cultural a desenvolupar en el marc del Museu Diocesà d’Urgell.

    • Projecte Banda Sonora que proposa la realització d’un Itinerari Musical pel Museu per mitjà d’un recorregut que posa en relació 12 peces del museu amb 12 músiques que fomenten una connexió emocional intensa entre obra plàstica i música.
    • Projecte itineraris emocionals que proposarà al visitant un itinerari pel Museu per mitjà d’una selecció de peces i de textos literaris i poètics que vehiculin i connectin diferents tipus d’emocions universals com ara la tristesa, el dolor, l’alegria, l’espiritualitat, la tendresa, entre d’altres (encara en fase de disseny).

    Client:

    Bisbat d’Urgell

    Data:

    2019