Estratègia comunicativa de la iniciativa Fet a la Terra Alta

Menjadors escolars als micropobles
14 març, 2023
Elaboració de l’Estratègia de Desenvolupament Local del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp per al nou període de programació europeu 2023-2027
15 març, 2023
Preparació de la documentació per sol·licitar un ajut Leader en la seva 3a edició
1 octubre, 2017
Informe “Anàlisi de l’entorn” en el marc del Pla Estratègic del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona
6 setembre, 2017

Estratègia comunicativa de la iniciativa Fet a la Terra Alta

    Descripció:

    Definir una estratègia de comunicació de la plataforma Fet a la Terra Alta per promocionar-la i arribar a nous públics, de manera participada amb els i les productores per implicar i engrescar tots els agents en el projecte.

    Les fases d'aquest projecte han estat una anàlisi prèvia del punt de partida, seguit de la redacció de l'estratègia de comunicació, l'avaluació d'aquesta per donar-la a conèixer entre els i les productores així com prioritzar algunes de les accions i finalment donar suport en la implementació d'algunes accions escollides a partir de l'estratègia definida. Projecte realitzat en col·laboració amb Dies d'Agost SCCL

    Accés al projecte Fet a la Terra Alta.

    Client:

    Consell Comarcal de la Terra Alta

    Calendari:

    2022